Call-Center (מוקד הבית)
מלבד תחום הלידים והפרסום, Firsteam מתמחה במתן פתרונות Call-center במיקור חוץ.
כבר מ-2002, עסקה החברה בהקמה והפעלה של מוקדים טלפוניים:
![]() |
מוקד שירות לקוחות | |
![]() |
מוקד מידע והזמנות | |
![]() |
אישורי הגעה | |
![]() |
מוקד סקרים טלפוניים | |
![]() |
מוקד קבלת תשלומים | |
![]() |
מענה עסקי אנושי | |
![]() |
מוקד לאיתור לקוחות פוטנציאליים | |
![]() |
מוקד מכירות יוצא / נכנס | |
![]() |
טלמרקטינג ייזום למכירות | |
![]() |
פוליטי: המרצות לקלפיות, תשאול מתפקדים, סקרי דעת קהל, ניהול יום בחירות, ניהול רשומות | |
![]() |
ייעוץ והדרכה | |
![]() |
טיוב מאגרי מידע | |
![]() |
לקוח סמוי | |
![]() |
פעילות שימור |
לכל פעילות ממונה מנהל פרויקט שהינו בעל יכולת וניסיון רב בניהול מערכות רוויות כח-אדם בתחום המכירות והשירות.
לכל פעילות מוקם Back-Office שמטרתו לספק מענה לכל הצד המנהלי והלוגיסטי של הפעילות.
על כלל הפעילויות מבוצעת בקרה יומית על ידי צוות המיועד לכך ברמת איכות השיחה, מקצועיות אדיבות ושירותיות.
ייעוץ
Firsteam מובילה פרויקטים מיוחדים של ייעוץ שיווקי, מכירתי ותקשורתי לחברות וארגונים.
פרויקטים אלה משלבים תכנון אסטרטגי, טקטי וקריאטיבי של מערכי מכירה ושירות.
השירות אותו מעניקה החברה כולל ליווי צמוד של צוותים מומחים הלומדים את הארגון ומטרותיו ובונים תוכנית עבודה שנתית.
כמו כן, מעניקה שירותי יישום מלאים לתוכניות העבודה באמצעות שירותי הקבוצה השונים והופכת את תוכניות העבודה התיאורטיות למהלכים
יישומים.