חיפוש משרות
product manager
תיאור המשרה:
לחברה מצליחה בקיסריה דרוש/ה מנהל מוצר מתחיל לתפקיד מאתגר עם אופק.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה/ מדעי החיים/ שיווק/ כלכלה/ מנהל עסקים- חובה
אנגלית ברמת שפת אם - חובה
שליטה ב CRM, פריורטי- יתרון
היכרות עם עולם המכשור הרפואי- יתרון
לפרטים נוספים היכנסו לקישור
Sales (50%)
Supporting the sales team with administrative tasks (updating monitoring and tracking). Preform preliminary business qualification to sales leads Provide marketing material to potential business leads Business Development activities – identify and approach high value strategic partners
Marketing (20%) Monitor conversion funnel across various entry points : website , social media Company website maintenance Manage all content on Social media and company website Maintain and update marketing material and clinical reports Work closely with commercial and regional marketing team to develop go-to-market programs
Product (10%) Identify customers and market insights on the product's / feature's development cycle; Identify product-market fit for the targeted segment support product development from requirement setting and onto commercialization, including the generation of new product business cases prepare competitive analysis on current and future product line
Administration (10%) Coordinating with the Clients to manage the purchase order and sending reminders for the late payments for the issued invoices. filling out Quote Templates by indicating all the price details of the services requested by the client. Coordinating shipment schedule and priorities Manage and issue Purchase Orders from various contractors
|
דרישות Bachelor or master’s degree in Engineering, Life Sciences, Economics, Marketing or Business Administration Degree in Biomedical science – advantage Excellent verbal, written, and presentation/communication skills. Native English speaker level Familiarity : CRM , Priority , Microsoft teams – Advantage Experience within medical devices, healthcare – Advantage |
עבודה מהבית בתחום גיוס והשמה
תיאור המשרה:
בתקופה מאוד מאתגרת ולחוצה חשבנו על פתרון יצירתי ובעיקר מתגמל
מדובר על עבודה מהבית בתחום הגיוס אנחנו מבצעים הכשרה מקצועית אין צורך בניסיון קודם מקצים מערכת ייעודית להתנהלות יום יומית . עבודה ללא יחסי עובד מעביד כלומר על בסיס חשבונית (ניתן לפתוח עוסק פטור ) בגין כל השמה ובהתאם לכללים יש תגמול מכובד בין 1500 עד 5000 ש"ח
מחפשים עבודה מהבית בתחום הגיוס ?
יש לנו הצעה מעניינת ומתגמלת מאוד.
עמלות מתגמלות !
ליווי צמוד !
מערכת תומכת להתנהלות יום יומית !
עבודה מהבית !
אין צורך בניסיון קודם !
סמנכ"ל תפעול
תיאור המשרה:
למכללה בצפון הארץ אנו מחפשים מנכ"ל /ית.
עבודה שוטפת מול לקוחות,קבלנים וגורמים מקצועיים נוספים, ניהול עשרות עובדים, תכנון תקציבים ומעקב אחר ביצועם,יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים,גיוס משאבים,איתור מקורות תמיכה נוספים חדשים,גיבוש והתווית מדיניות בשיתוף הבעלים,קביעת יעדים ובניית תכנית עבודה שנתית מקיפה.
דרישות:
רקע וניסיון בעולם האקדמאי-מומלץ
ניסיון ניהולי של לפחות 5 שנים (מנכ"ל חברה/ארגון ממשלתי)
תקשורת בינאישית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
יכולת ניהול משא ומתן
ייצוגיות
קורות חיים בציון מספר משרה (JB-1317)
QA Automation Lead
תיאור המשרה:
לחברה טכנולוגית בינלאומית מובילה! דרוש/ה מנהל/ת צוות QA
תנאים מעולים!
מיקום - ראש העין
דרישות :
3 שנות נסיון כמנהל צוות QA
5 שנות נסיון בפיתוח אוטומציה
עם Java, HTML, Javascript, סלניום, SQL, Jmeter
נסיון בבניית מבחנים אוטומטיים,רצוי לאתרי אינטרנט לממשקי Api משויכים
היכרות עם מערכות הפעלה Linux או Unix
אנגלית ברמה גבוהה
בציון מספר משרה JB-1454
איש/אשת סיסטם Mainframe
תיאור המשרה:
לחברת מובילה בתחומה הממוקמת בפתח תקווה דרוש/ה איש/אשת סיסטם Mainframe.
תיאור התפקיד
תחזוקה וניטור קונפיגורצית החומרה. התקנה, התאמה ותחזוקה של מערכת ההפעלה ותוכנות תשתית. אוטומציה של תהליכי התפעול של המערכת.
דרישות:
• ניסיון במערכת הפעלה z/OS.
• z/OS, SMP JES2ניהול STOARGE
• ניטור באמצעות RMF ומוניטורים נוספיםTSO/ISPF, HMC,
• הבנה בקונפיגורצית חומרה כולל היבטי DR.
• נכונות לעבודה בפתח תקווה + ירושלים
נא לשלוח קורות חיים עם מספר המשרה – JB-1530
מנהל/ת תחום תשתיות MF
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בתחומה הממוקמת בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת תחום תשתיות MF.
דרישות:
• ניהול צוות טכני (בתחום תשתיות – NF תוכניות עבודה, רכש, קשר עם ספקים, עבודה מול לקוחות.
• דע טכני רחב בתחום התשתיות MF
• נכונות לעבודה
נא לשלוח קורות חיים עם מספר המשרה – JB-1529
מנהל מכירות חטיבתי
תיאור המשרה:
התפקיד כולל ניהול של 2 מהנדסי מכירות שטח ודלפק מכירות. פיתוח וייזום פרויקטים. זיהוי צרכים ומתן פתרונות ללקוחות קיימים וחדשים. עבודה עצמאית מול ארגונים גדולים, מפעלי ייצור בוני מכונות וחברות הנדסה. איתור ויצירת קשר עם ספקים בחו"ל. הגדלת היקף המכירות של החברה
|
דרישות ניסיון בעבודה עם תעשיות ביטחוניות- חובה תואר ראשון בהנדסה (מכונות, חשמל, מכטרוניקה) - יתרון. ניסיון בפיתוח עסקי בתחום התעשייה - יתרון משמעותי. ניסיון בפיתוח קשרים בחו"ל, ספקים ויצרנים - יתרון. ניסיון בניהול מו"מ עסקי /מסחרי - חובה. ניסיון בניהול עובדים - חובה. בעל /ת חזון, יצירתיות והקפדה על חדשנות. בעל /ת תובנות והבנה מעמיקה בשווקי היעד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. |
תיאור המשרה:
מנהל/ת תחום טכנולוגי לסביבת JAVA ואינטגרציה להשתלבות בחטיבה הטכנולוגית של מטריקס.
התפקיד כולל ניהול ישיר של עובדים, הובלת פרויקטים וניהול דליברי מול מגוון רחב של לקוחות. מעורבות בתהליכים חוצי ארגון של תכנון ופיתוח מערכות וניהול מטריציוני של מספר צוותים במגוון רחב של דיסיפלינות.
|
דרישות דרישות חובה: ניסיון בניהול פרויקטי פיתוח- חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות חיצוניים וניהול דליברי- חובה ניסיון בהובלת יחידת רווח והספד מיקום המשרה: הרצליה |
RF Application Engineer
תיאור המשרה:
Become a significant member of the RF Group while working on Altair's customers products:
• Support new and existing customers (including Tier-1) building advanced products, mainly for the IoT market • Work with customers' R&D teams on their designs from concept and definition, through design, and all the way to mass production • Deep dive into HW and RF design considerations, reviews, debugging, production and certification
|
דרישות
• Major university degree • 5+ years of experience as an RF Engineer in the communication field, strongly preferred cellular or BT/WiFi • Good knowledge of system requirements associated with RF performance • Relevant development experience in hardware integration, debugging and RF optimizations • Excellent hands-on experience with HW and RF lab equipment such as: Spectrum Analyzer, Signal Generator, Network analyzer, Oscilloscope, DC Analyzer, Call-box • Ability to lead tasks and work independently – a must • Strong interpersonal skills, good team work and cooperation, high self-motivation, ability to take responsibility on full tasks/projects • Position requires traveling of 1-2 times a year for periods of 1-2 weeks • Customer oriented • Good English skills |
תיאור המשרה:
פתרונות טכנולוגיים לצרכי החברה
הובלת פרויקטים של פיתוח הובלת תהליכי אינטגרציה הדרכה והטמעה ללקוחות, קשר עם קבלני משנה
|
דרישות הנדסאים מתחום הטכני ( יתרון משמעותי- לתחום הRF) משרה מלאה אנגלית- חובה נכונות לנסיעות לחו"ל |
International Sales
תיאור המשרה:
Responsibilities:
1. Rapid translation of client's business challenges and concerns into a solution-oriented discussion 2. Manage and develop opportunities and sales activities in assigned territory with a focus on pipeline growth and drive opportunities to closure 3. Develop relations with end users/customers (direct sales) and with key partners for growth of our products and services within their markets 4. Maintain business relationship with existing customers 5. Create and conduct product demonstrations
09:00-18:00 |
דרישות Requirements: 1. Mother-tongue Spanish both written & spoken 2. 3+ years of experience in international sales - recent proven ability in leading large-scale sales 3. Experience locating, establishing and engaging potential customers and channel partners 4. Entrepreneurial spirit, self-motivated, team player, passionate and success driven 5. Willingness to travel (up to 25%) 6. Ability to work under tight deadlines, both individually and as a part of a team 7. Proactive with high personal initiative 8. Great interpersonal skills
Advantages: 1. Proficient in other foreign languages |
רפרנטית ביטוח
תיאור המשרה:
לסוכנות ביטוח מובילה בבעלות יבואן בלוד דרוש/ה רפרנטית ביטוח
התפקיד כולל : • אחריות על תהליך הפקת הפוליסות. • ביצוע שינויים בפוליסות. • בקרת הפוליסות וירידה לפרטים באופן מדויק, לצורך בדיקת תקינותן. משרה מלאה |
דרישות • יסודיות • סדר וארגון • תודעת שירות גבוהה ומקצועית • יחסי אנוש טובים • יכולת למידה טובה • חריצות ונמרצות |
תיאור המשרה:
לחברה בינלאומית בפתח תקווה דרוש עוזר חשב.
דרישות:
רישיון רו"ח
סניור באחד ממשרדי BIG-4, או עד שנתיים ניסיון כעוזר חשב.
ניסיון בביקורת חברות ציבוריות - חובה
ניסיון בעבודה מול חברות בינלאומיות
שליטה גבוהה באקסל ומערכות מידע
אנגלית ברמה גבוהה
תיאור המשרה:
עוזר חשב לחברה מצליחה בכפר סבא. ניסיון בתקציב, תזרים, הנהלת חשבונות.
יתרון משמעותי לניסיון במשרדים שנותנים שירותי חשבות לחברות.
תיאור המשרה:
דרוש/ה עוזר/ת חשב
חובה מהביג 4
חובה אסרטיביות ושירותיות
יכולת אנילטית גבוהה
ונכונות לשעות מרובות מאד
עבודה ברמת גן
תיאור המשרה:
לחברה ישראלית גדולה דרוש /ה עוזר /ת חשב /ת (רו"ח) לעבודה במדינה נוחה באפריקה, דוברת אנגלית. כפיפות למנהל הכספים הישראלי.
התפקיד מחייב העתקת המגורים-Relocation.
קיימת אפשרות לצרף משפחה.
אידיאלי לרווקים או למשפחות צעירות לקידום מקצועי ולחיסכון כספי ניכר.
דרישות
- רואה /ת חשבון מוסמך /ת - חובה.
- ניסיון של כשנתיים לאחר התמחות ועבודה במשרד לראיית חשבון.
- יכולת ניהול צוות מנהלי חשבונות מקומי (בשפה האנגלית).
- שליטה באנגלית.
- נכונות להעתקת המגורים-Relocation למדינה נוחה באפריקה.
מנהל/ת חשבונות סוג 3
תיאור המשרה:
מחפשת כוכב/ת!!!????????????????❣️
✅מנהל/ת חשבונות סוג 3
✅חשב/ת שכר
✅ניסיון בגיוס עובדים/ מתמצא/ת הייטב בלינקדין
✅אנגלית לא פחות ממעולה.
אם סימנת ✅ על כולם ומתאימה לך עבודה חלומית בשכר גבוה, תנאים מעולים ובאזור נגיש בתל אביב תשלח/י לי קורות חיים
מנהל/ת חשבונות סוג 3
תיאור המשרה:
משרה חמה ושווה ????????????????????????
לחברת הייטק מצליחה בלוד דרוש/ה מנהלת חשבונות סוג 3 וחשבת שכר-חובה ניסיון בתור עצמאית של 5 שנים לפחות (לא בצוות)
ניידות חובה!
אנגלית ברמה טובה מאוד
שכר גבוה!!! תנאים מצויינים!!!
מנהל/ת חשבונות סוג 3
תיאור המשרה:
לחברה בכוכב יאיר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3.
עד מאזן
גבייה , הנפקת חשבוניות , מע"מ ועוד
דרישות
ניסיון בתחום הנה’’ח לפחות כ- 3 שנים .
ניסיון מקצועי עם מערכת פריורטי חובה !
משרה מידיית
מנהל/ת חשבונות
תיאור המשרה:
לחברה בינלאומית בפתח תקווה דרושה מנהלת חשבונות לצוות
דרישות:
10 שנות ניסיון בהנהח ו4-5 שנות ניסיון כחשבת שכר.
אנגלית ברמה טובה מאוד.
שליטה בפריורטי
תנאים מצויינים!!!
מנהל/ת חשבונות
תיאור המשרה:
חברה מובילה בתחומה היושבת בסביבת אשדוד דרוש/ה אחראי/ת על תחום לקוחות וגבייה.
- הקמת לקוחות וחוזים, הכנת חשבונות, הפקת חשבוניות, התאמת כרטיסי לקוחות, גביית כספים, טיפול בתקבולים, זיכויים וחיובים.
- מעקב ובקרה על חשבונות לקוחות, דוחות גיול, אובליגו, ערבויות וביטוחים.
- סיוע בחשבוניות ספקים ורכש.
דרישות
הנהלת חשבונות סוג 2- חובה
- הנה"ח סוג 3- יתרון משמעותי
- ידע וניסיון במערכת פריוריטי - חובה !!!!
- שליטה באופיס ובאקסל בפרט
משרה מלאה א-ה. 8:00-16:30
מנהל/ת חשבונות סוג 2
תיאור המשרה:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחברה מצויינת בראשל"צ
א-ה 08:00-17:00
חובה ידע טוב באקסל
ניסיון במסמכי יבוא - יתרון
לא חובה ניסיון קודם אין גמישות בשעות!
מנהל/ת חשבונות סוג 2
תיאור המשרה:
לחברה באזור קריית מלאכי דרושה מנהלת חשבונות סוג 2 עם ניסיון בספקים לחצי משרה 08:00-13:00
ניסיון ב פריורטי או SAP חובה
ניידות חובה
מנהל חטיבת מכירות
תיאור המשרה:
התפקיד כולל:
עבודת שטח
פגישות מול אדריכלים
איתור לקוחות חדשים
ניהול משא ומתן
פיתוח ובניית קשרים עסקיים ארוכי טווח עם לקוחות חדשים וקיימים
הגדלת נפח הפעילות
עמידה ביעדי החברה
ייצוג החברה בתערוכות, כנסים ואירועים
דרישות
ניסיון במכירות- חובה
ידע טכני- חובה
ידע וניסיון בתחום האלומיניום/בטון ובניין - יתרון משמעותי
יכולת פרזנטטיבית
מגורים בכל הארץ
מיומנויות
מידע פנימי
צ"ש : 15K +רכב
לחברת הנדסה מובילה דרושים סדרני עבודה
תיאור המשרה:
לחברת הנדסה מובילה דרושים בכל הארץ סדרני עבודה - תנאים מהטובים במשק!!!
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת- חובה
יכולת עבודה בלחץ וטיפול במשימות מרובות בו-זמנית.
ניסיון במתן שרות.
משרה מלאה א’-ו’ נכונות לשעות נוספות!!
ניידות חובה!
לחברה מובילה בראשון לציון דרושים נציגי שירות לק'
תיאור המשרה:
לחברה מובילה בראשון לציון דרושים נציגי שירות לק' - שיחות נכנסות בלבד
משרה מלאה ימים א'-ה 'ושישי לסירוגין
שכר מתגמל
בסיס+בונוסים
תנאים סוציאליים מעולים
לחברה יבואנית מחו"ל דרוש מתקין מערכות ללא ניסיון לפארק ראם
תיאור המשרה:
לחברה יבואנית מחו"ל דרוש מתקין מערכות ללא ניסיון לפארק ראם
שעות העבודה - ימים א'- ה' 7:30-16:30 ללא שישי
יש הסעות מאשדוד וקרית מלאכי !!
לחברת ענק דרוש/ה אחראי/ת משמרת במרלו"ג
תיאור המשרה:
פרופיל תפקיד-אחראי משמרת במרלו"ג
מיקום: מרלו"ג מודיעין
במסגרת התפקיד:
• משימות תפעוליות אחריותו על צוותי המלקטים מלגזנים וסדרנים.
• במסגרת תפקידו אחראי על הפעילות השוטפת המבוצעת על ידי המחלקות הבאות: ליקוט, מלגוז
• אחריותו בנוסף היא בתחום הבטיחות, משמעת העובדים, סדר וניקיון ברצפת המחסן, עמידה בתפוקות ובלו"ז.
• כפופים אליו מלקטים, סדרנים ומלגזנים
• מנהל המשמרת כפוף ישירות למנהל התפעול-תפקיד זה יהווה פוטנציאל לתפקיד מנהל תפעול.
דרישות:
• השכלה – תואר אקדמאי בתחום הלוגיסטיקה .
• יכולות ארגון וניהול עובדים
• ידע וניסיון בהפעלת מערכות מחשב.
• ידע בתוכנות אופיס ובמערכות: SAP, WMS
• ניסיון בניהול מחסן ממוחשב בתחום הקמעונאות.
• יכולת ניהול, כושר מנהיגות, סמכותיות ,הנעת עובדים, יוזמה, חריצות, בעל כישורים להדרכה, חניכה, אכיפה
• הטמעת תהליכי עבודה, יכולת והבנה להצלחה בשימור צוותי העובדים.
• התפקיד דורש כוח סיבולת לשעות עבודה שבועיות רבות.
שעות עבודה:
• התפקיד הינו לשעות הבוקר/ערב במשמרות כולל ימי שישי לסירוגין.
התפקיד מחייב בריאות תקינה, כוח סיבולת לשעות עבודה שבועיות רבות.
התפקיד מחייב הגעה עם רכב פרטי.
תנאים סוציאליים מלאים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
לחברת ביטוח דרושים תומכי/ות מכירה - למוקד משכנתאות -מדנס
תיאור המשרה:
מדנס סוכנות לביטוח דרושים/ות: נציגי/ות מכירה למוקד ביטוחי מקצועי המתמחה בביטוחי משכנתאות. לב התפקיד: מכירת ביטוח חיים למשכנתא וביטוחים נוספים בהתאם לצורכי לקוחות החברה ולקוחות פוטנציאליים. מרכיבי תפקיד: • שיחות יוצאות ללקוחות החברה ולקוחות פוטנציאליים • עבודה על מערכות ביטוח ומערכות החברה • שליחת הצעות ללקוחות • תיעוד מכירות על גבי טפסי הצעה
במסגרת התפקיד:
• עמידה ביעדי מכירות • ממשקי עבודה עם גורמי פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים • התמודדות עם ריבוי משימות |
דרישות
שעות עבודה: משמרות המוקד פעיל בין השעות : 09:00 – 18:00 משמרת בוקר : 09:00 – 16:00 משמרת ערב : 11:00 – 18:00
5 ימים בשבוע (ימים א' – ה') המוקד סגור בימי שישי וערבי חג |
לחברת אסתטיקה דרוש נציג קידום מכירות בדוכן שלנו בגרנד קניון באר שבע
תיאור המשרה:
לחברת אסתטיקה דרוש נציג קידום מכירות בדוכן שלנו בגרנד קניון באר שבע
יכול להתאים לסטודנטים / חיילים משוחררים שעות גמישות תנאים סוציאלים מעולים!!!
|